.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدایی جبهه پایداری از اصولگرایان

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال استراتژي و مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: اختلاف اصولگرایان زمانی آغاز شد که جبهه پایداری با ورود به عرصه انتخابات، راه خود را از دیگر اصولگریان جدا کرد.

وی افزود: اگر نمايندگان جبهه پایداری در انتخابات اکثریت را بدست می‌آوردند، قطعا بیان می‌کردند که اصلا نیازی به فراکسیون واحد اصولگرایی نیست، ولی به دلیل اینکه در حال حاضر جز اقلیلت‌ها محسوب می‌شوند ، به دنبال ایجاد فراکسیون واحد اصولگرایی هستند.

ثروتی یاد آور شد: حال ما معتقدیم باید فراکسیون واحد اصولگرایی با توجه به سلایق مختلف موجود در اين جناح تشكيل شود و رهروان ولایت، ایثارگران، جبهه پایداری و دیگر انشعابات اصولگرایی زير يك چتر واحد جمع شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد احزاب اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جبهه متحد اصولگرایان، جامعتین و جبهه پیروان خط امام و رهبری با یكدیگر و جبهه پایداری، گروه‌های مستقل و اصلاح طلبان نيز جدا از هم وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

وی تاکید کرد: تعدد احزاب در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد، بلکه باعث داغ ترشدن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم در عرصه خواهد شد.

ثروتی همچنین در ارزیابی خود از روند برخورد دستگاه قضایی با پرونده مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضایی باید در این زمینه مستقل عمل کند و نباید هیچ حاشیه امنی برای هیچ یک از مسئولان و مردم ایجاد شود.

وی یاد آور شد: باید دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها قاطعانه عمل کند.

ثروتی گفت: به اعتقاد من دستگاه قضایی آنگونه كه مردم انتظار دارند هنوز نتواتسته آن قاطیعت را که نیاز است در برخورد با متخلفین انجام دهد ، لذا برخی افراد احساس می کنند که دارای حاشیه امنی در جامعه هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 خرداد 1391
امپریالیسم و کمونیسم دو تیغه یک قیچی هستند ،
بابا اینها (البته اکثرشون) دنبال حقوقهای میلیونی و باند بازیهای خودشون هستند .پایداری و اصولگرایی کجا بود؟ ما امید مان به رهبر عزیز و دلشکسته خودمون و امام زمان ماست که داریم زندگی میکنیم نه نمایندگانی که هنوز نیامده یه 500 میلیونی رو هپلی هپو کردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.